28 Kasım 2010 Pazar

TWİLİGHT...

Herkese merhabalar arkadaşlar!
Biri beni ısırdı adlı filmı duyan izleyen var mı cuma günü vizyona girdi.Ben izlemedim ama nette fragmanını izledim ve çok güldüm hemde tam bir twilight hayranı olmama rağmen güldüm.Hayatım da en beğendiğim filmler kategorisine giren sayılı filmlerdendir alacakaranlık aslında film kitaba oranla başarısız olmuş diyebilirdim ama demiyorum;)çünkü kitabın verdiği duyguyu bir filmden beklemek haksızlık olur ama iyiki de önce kitabı okuyup sonra filmi izlemişim(ki ben alacakaranlık setini keşfettiğim de 2.film bile çekilmişti)çünkü filmi daha farklı bir gözle görüyorsunuz o şekilde nereden nereye bağlantı yapıldığını nerede kesinti olduğunu çok net anlayabiliyorsunuz.Belki kitabı okumasam filmi bu kadar beğenmezdim,kitap ta bella-edward aşkı öyle güzel anlatılıyor ki sanki onlarla birlikte o aşkın için de gibi hissediyorsunuz kendinizi.Yani şiddetle tavsiye edebileceğim bir settir twilight ,öyle ki 400 e yakındır ilk kitap ve ben bir gecede nefes almadan bitirdim kitabı o kadar yaniiii:))


  Neyse gelelim biri beni ısırdı filmine,tek kelimeyle çok komik tabi twilight saga yı seyretmeyenler için pek de komik sayılmaz!Filmin konusu tamamen alacacakaranlık filmini ti'ye almak ama kabul etmek lazım ki gerçekten filmi izlerken jacob ın sürekli üst kısmının çıplak olması bize de ilginç gelmişti ti'ye alırken genelde bunun üzerinde durmuşlar ne diyelim twilight hastası olarak ben bile beğendim,çünkü bazı yorumlarda twilight hastaları bu filme kızmışlar dalga geçildiğini düşünmüşler ama bence hoş olmuş ve tam yerinde ti'ye almışlar  bana göre!Ama bu bizim twilight hastalağımıza gölge düşürür mü kesinlikle HAYIR hala tam gaz twilight resimleri özellikle EDWARD sahneli resim ve fragmanlar en büyük favorimiz olmaya devam edecektir!Haaaaaa  bu arada merak edenler için twilight şafak vakti filmi çekilmeye başlanmış ve filmin hiçbir karesi basına sızmasın diye çok büyük güvenlik önlemleri alınmış amaaaaaaaaaaa   yine de fayda etmemiş her yerde filmin kare kare resimleri geziyor merak edenler twilightfan sitesinden tekip edebilirler Hepinize güzel hafta sonları canlar byeeeee


                                                                                             (x + y)² =x² + 2·x·y + y² 

Hiç yorum yok: