26 Kasım 2010 Cuma

AYAKKABI AŞKTIR...

    
Ayakkabı aşktır bana,arkadaştır,sevgilidir bana...
Biliyorum bütün bayanların tutkusudur dolap dolusu ayakkabı ve hiçbir zaman bizim olan ayakkabılar yeterli değildir hep daha fazlası daha güzeli vardir muhakkak en azından benim için öyle;))
Ne kadar ayakkabım,çizmem olsa da hiçbir zaman yeterli gelmiyor bana kocam boşarsa bunun için boşar valla:))
Sizin için de öyle mi kızlar bu tutkum hiç bitmesin istiyorum bütün ayakkabılar benim olsun istiyorum ama buna hangi para dayanacak onu bilmiyorum işte her seferinde bu son diyorum ama yine dayanamıyorum ve akşam kocama açıklama sırası gelince ancak aklım başıma geliyor bazen de göstermiyorum kocama tabiiki de olası bir aile faciasını engellemek adına!Nette gezerken bulduğum şahane ayakkbıları paylaşacağım sizlerle hatta bir ara da kendi ayakkabılarımın resimlerini paylaşırım belki de ne giydim postu hazırlarım,ne dersiniz?





Ben aslında bu tarz ayakkabıları çok beğeniyorum özellikle kırmızı ya da siyah bir gece elbisesi altına çok şık duruyor ama malesef ben kullanamıyorum çünkü benim metale alerjim var ve bu tarz ayakkabıların taş kısımları muhakkak ayağıma değiyor ve 1 saat için bile giysem değen yerler yara oluyor ve 1 hafta kaşınmaktan bir hal oluyorum.Bu alerjim yüzünden balayım da bile ayağım yara dolaştım alerji olacağımı düşünmeden gelinliğimin altına sağ altta ki ayakkabının beyazını aldığım için!





Hiç yorum yok: