25 Kasım 2010 Perşembe

ÇANTALARIM...




Herkese merhabalar blog yazmaya yeni yeni alışıyorum biraz boşluk veriyorum o yüzden!Bugün size yaptığım çantalarımı göstereceğim ama önce biraz çantalarım hakkında bişeyler analtmak istiyorum.Yaptığım çantalar geri dönüşümlü diye adlandırılan malzemeden yapılıyor  mesela cips pakaetleri,dergi sayfaları gibi!Cips paketlerini kendi yediğimiz cips paketlerini çöpe atmayıp içini iyice yıkayıp kullanıyorum apartman da komşu çocuklarının hiçbiri yediği cips paketini atmaz hemen bana getirir ya da görümcemin çocukları yedikleri cipslerin paketlerini okuldan bile eve taşıyıp biriktirip bana ulaştırıyorlar sonra aslında devlet bana ödül vermeli benim sayemde çöpler azalıyor öyle değil mi ama;))Cips paketlerini yıkayıp istediğim boyutta kesip çocukken öğrendiğim bir katlama şekliyle birleştirip çanta haline getiriyorum.Küçükken nereden veya nasıl öğrendim hatırlamıyorum ama sokakta sigara paketlerini oplayıp bileklik yüzük yaptığımızı hatırlıyorum,hatta bu yüzden annemden az fırça yemedim sokakta ki pis paketleri toplayıp eve getirdiğim için!eveeeeeet şimdi de çantalarımı gösteriyorum size!






             İşte benim için çok kıymetli çantalarım çünkü çok uğraştırıyor bu çantaların yapımı ama benim için yapması bir o kadar da zevkli ,çünkü bitince ortaya çıkan sonuç beni çok mutlu ediyor!
             haaaaaaa  bu arada ben bu çantaları pasajda satıyorum almak isterseniz pasaj.com.tr adresinde mates25.pasaj da bulabilirsiniz!Pasaja uğramanızı tavsiye ederim(pasaj.com.tr)bir çok hamarat hanım el emeklerini satışa sunuyor bir bakın pişman olmazsınız örgüler,takılar,oyuncaklar,malzemeler her aradığınızı bulabileceğiniz bir site.Şimdilik bu çantalar sadece cips paketlerinden yaptıklarım en kısa zaman da dergi sayfalarından yaptıklarımı da ekleyecegım. Hepinizi öpüyorum hoşçakalın
                        a = a1  
                        axa = a2
                        axaxa = a3
                        .................
                        axaxaxax...= an
                                                                                                                  
                                                                                                                                    

Hiç yorum yok: