22 Kasım 2010 Pazartesi

NEDEN BRUNCHKEYFİ...

Bloğumun adının ne olmasına karar veremediğimden adını en çok sevdiğim şey  olan uzun ve geç kahvaltı olmasına karar verdim,çünkü ailecek oturulan sabah kahvaltılarını çok seviyorum ve genelde bu kahvaltılar muhabbetle uzayıp gidiyor kahvaltı olmaktan çıkıp öğle yemeğini de içeriyor Öncelikle bloğumda nelere yer vereceğimi anlatmak istiyorum sizlere.Buradan sizlere değişik yemek tarifleri  vereceğim çünkü farklı şeyler yapıp tattırmak çok hoşuma gidiyor ortaokul yıllarında başladım yemek yapmaya ve üniversitede yalnız başıma kalınca zorunluluk halini aldı ve her şehirden arkadaşınız olunca bir çok farklı yemek çeşidini de öğreniyorsunuz ister istemez onları paylaşacağım sizlerle.Moda bütün bayanların olduğu gibi benimde tutkum bunlarla ilgili paylaşımlarımız da olsun istiyorum çünkü sizlerden de öğreneceğim şeyler vardır muhakkak ve tabi ki makyaj konusunda da paylaşımlarımız olacak zira en çok sevdiğim şey değişik makyaj malzemeleri alıp onları denemek o kadar ki makyaj malzemesi satan yerlere girdiğimde oyuncakçıya girmiş  çocuk kadar mutlu oluyorum!Haaaa  bu arada ben matematik öğretmeniyim şu an evde özel ders veriyorum herhangi bir yerde çalışmıyorum imzam da bana yakışan birşey olsun istedim;))
                                                    
                                                                      IdX(x) = x.
                                                                
                                            

Hiç yorum yok: