22 Kasım 2010 Pazartesi

KOMİK KADINLAR...

Komik kadınlar başlığının altına ilk kiminle başlayacağımı bilemedim kura çektim;)) Komik kadın,komedinin kalitelisi denince akla gelen isimlerden  bir tanesi GÜLSE BİRSEL
Biliyorum şu an çok revaçta değil ama şimdi çıksa şu filmi yaptım dese gözüm kapalı giderim çünkü bilirim ki çok kalitelidir.Hangi işi yapsa tutmadı mı? GAG mesela onun sunumuyla bu kadar ses getirdi,AVRUPA YAKASI başlı başına bir şaheser oldu diziden her ayrılan oyuncunun arkasından bu sezon artık tutmaz dedik ama O öyle yenilikler kattı ki eskisinden de güzel oldu dizi!



Ya BİNNUR KAYA'ya ne demeli, yaaaaaaaaa  bayılıyorum ben bu kadına yüz mimiklerine,hareketlerine nasıl yapıyor da her role bu kadar yakıştırıyor kendini ya da nasıl yapıyor da dizide oynayanın  onun gerçek karakteri olduğunu sanıyoruz!Erkeklerin tekelinde olduğu düşünülen komedi dünyasının tam da ortasında olan birisi bana göre daha da süper işler çıkar ondan merakla bekliyorum daha ne kadar şaşırtıp ne kadar güldürebilecek bizi acaba !

Veeeeeeeeee  işte komik kadının başını çeken şahane kadın MELEK BAYKAL !Bizim evin hallerinde ki rolünü orada ki mükemmel oyunculuğunu hala unutamamışken üstüne daha neler neler ekledi ne rollere büründü hepimiz biliyoruz.Onu sevmeyen onun oyunculuğuna hayran olmayan yoktur herhalde hemde sadece komedi değil dram içerikli bir dizisi vardı hayat bağlarımıydı neydi adı orada da ben çok şaşırdım onu hiç bu rolle hayal etmemiştim olmaz gibi geliyordu ama valla bana göre o rolün de hakkını verdi!Şimdi türk malı dizisinin çıkmaza girmesiyle onu da dahil ettiler ama binnur kayayla  melek baykalın olması bile bence bu diziyi kurtaramadı çünkü kendini çok tekrarlayan bir dizi haline geldi!
          Sizin bayıldığınız benim aklıma gelmeyen başka komik kadınlar var mı,bana yazın da TÜRK kadınını biraz daha övelim bayanlar!benden bu kadar byeeeeeeee
                                                                              Q = {a/b : a, b ∈ Z, b ≠ 0}

Hiç yorum yok: