12 Eylül 2011 Pazartesi

Yeniden MERHABAAAAAA
ben yazmayalı ne çok zaman geçmiş yahuuuuuu...gerçi kendim yazıp kendim okuyorum ama olsun okudukça hoşuma gidiyor aaaa  bunları ben ne zaman yazmışım diyorum veee en son okuduğumda yazdıklarım hoşuma gitti ve tekrar yazmak istedimmmm...gerçine yazacağımı şu an bilmiyorum ama olsun çıkar bişeyler herhalde ben yazmaya bir başlayımda...
bu  aralar hayatımda pek bir değişiklik yok,bir kaç özel ders öğrencim daha olabilir(matematik öğretmeniyim ya)bir de çanta yapmaya tekrar başladım ve değişik teknikler keşfederek farklı renkler ortaya çıkardım mesela  bu aşağıdaki pembe çanta favorim....





 bunlar gibi daha neler neler...pasaj sayfamda daha fazlasını bulabilirsiniz....şimdilik hoşçakalınnnn  iyi gecelerrrrr

2 yorum:

ikibocekbircicek dedi ki...

çantalar pek bi şık :)

ikbal dedi ki...

ikiböcekbirçiçek; çok teşekkür ederim
çantalarımın beğenilmesi beni çok motive ediyor...tekrar beklerim