14 Eylül 2011 Çarşamba

2011-2012 KIŞ SEZONU AMA.....

Başlıktan anlayacağınız üzere kış sezonu kıyafetlerini inceledim ve sizlerle de paylaşmak istedim amaaaaa  benim aldıklarım ve de almayı düşündüklerimin hiçbiri kış sezonuna uymuyorrrrrr :)))havalar bu kadar güzel giderken kimin eli kışlık ya da sonbaharlık o kalın ve soluk renkli kıyafetlere gider ki...en azından benim gitmiyorrrrr  neyse havalar soğuyunca onlar da o kalın şeyler deyip şimdi beğenmediklerim bakınca bile içimi ısıtacak öyle değil mi....
şimdi gelelim mağaza mağaza dolaşıp neler beğendik....efendimmmmmmmm benim favorim her zaman ki gibi ZARA  oldu  ama herry,ipekyol,polo ve kotonda da hoş tarzı olan kıyafetler de vardı...mesela favori mağazam zaradan seçtiklerimmmm






nasıllar ama ben bayıldım hele fuşya ve gece mavisi ayakkabılar beni benden aldılarrrrr.....



bu  ciciler de herry den beğendiklerim özellikle de çantalar çok hoşuma gitti.....


bu ayakkabılarda kotondan....özellikle çiçek detaylı olan çok güzell....
bu yazı kıyafet gezintisinden çok wishlist gibi oldu...neyse belki birileri sesimi duyar da istekdikleirimi bana hediye eder ne dersiniz....:)))

Hiç yorum yok: