7 Aralık 2010 Salı

HEY GİDİ BURSA KİM DERSİ BURADA YAŞAYACAĞIMI...



Birisi bana 17 yaşımdayken bursa da yaşayacağımı söylese hayatta inanmazdım!17 yaşındayken diyorum çünkü eşimle 18 yaşında tanıştım ve o zaman anlamıştım onunla evlenip o nerede olursa ben de onun yanında  olacağımı:))Amma romantik oldu bu cümle:P

Biz eşimle üniversite de 1.sınıfta tanıştık ve o günden beri hep beraberiz 4 sene önce de evlendik.kayseriden başka bir yerde yaşamak hiç aklıma gelmezdi ama bulunduğum şehirden hiç pişmanlık duymadım tabı bunu büyük payı eşimin beni buraya çok güzel adapte etmesi.tabi memleketimi özlediğim zamanlarda oluyor,insan ailesinden ayrı yaşayabiliyor tabi ki de ama annemin,kardeşimin,teyzelerimin bir araya geldiği günler,katılamadığım düğün ve davetler olduğu zaman içim acımıyor desem yalan olur.hatta bazen evimizi,sokağımızı,komşularımızı bile özlediğim oluyor ama oraya gidince de 1 hafta sonra bursayı özlüyorum.Bursa çok güzel bir şehir isteğiniz herşey elinizin altında.Denize gitmek isterseniz 45 dakika içinde kendinizi mudanya ya ya da güzelyalıya(burgaz) atabilirsiniz ki inanaın orasının havasını hiç bir yere değişmem




yukarıda ki resimler  mudanya ve burgaz sahiline ait ,inanın resimlerdekinden daha da güzel!Eşimin ailesinin orada evi var yazları orada kalıyoruz o kadar güzel bir yaz tatili geçiriyoruz ki!eşimin ailesi çok kalabalık 5 kardeşler ve görümcelerimi çok seviyorum beni kardeşleri gibi görüp öyle güzel sahiplendiler ki bazen eşime kızdığım şeyleri görümcemle paylaşıyorum ve hem bana akıl veriyor hemde her seferinde benim tarafımda oluyorlar çoğu zaman gurbette olduğumu unutuyorum.çok da güzel arkadaşlıklar edindim burada eşimin orta okul arkadaşlarıyla hiç bağı kopmamış ve onların eşleriyle çok güzel dostluklar edindim çarşı pazar gezmelerimizi bile onlarla yapıyorum genelde haaa  birde komşularım var ki en büyük şansım onlar sürekli görüşüyoruz kahvaltıya gidiyoruz birbirimize kahveye gidiyoruz ben hepsinden küçüğüm beni kızları gibi benimsediler hiç yalnız bırakmıyorlar sağ olsunlar!Şimdi böyle anlatınca ne kadar şanslı olduğum bir kere daha anladım çok duygulandım;)
Bursanın çarşısı çok güzel her istediğinizi bulabilirsiniz,isterseniz setbaşında ki mağazalardan,heykelde ki ya da altıparmaktaki daha çok  gençlere hitap eden dükkanlardan alış veriş yapabilirsiniz isterseniz burdanın çarşıda li tek alış_veriş merkezi olan zafer plaza da alış veriş yapabilirsiniz

                                                                           kapalı çarşı




                                                                 uzun çarşı




                                                             heykel




                                                                  zafer  plaza


bursayla ilgili bilgiler şimdilik bu kadar  devamı yarın...şimdilik sizleri bursadayla ilgili başka resimlerle başbaşa bırakıyorum by byeeeeeee
NOT:resimler benim çekimim değildir, daha önceden bilgisayarıma attığım için nereden aldığımı hatırlamıyorum eğer sizin resminiz ise bana mesaj atarsanız link vermek isterim






Hiç yorum yok: