3 Aralık 2010 Cuma

EŞİME ALIŞ VERİŞ=EZİYET

Merhaba blog severler başlığa bakıp şaşırdınız değil mi,benim alış veriş tutkumdan size bahsetmiştim ama iş eşime bir şeyler almak olunca inanın ki alış veriş bir eziyete dönüşüyor.Bensiz alış verişe de çıkmıyor ki bu eziyetten kurtulayım ALLAH kahretmesin bensiz bişey yapamaz :p Şaka bir yana valla yarın alış verişe gitcez ama dünden beri karnıma ağrılar giriyor ne yapcaz diye!Çünkü zevklerimiz tamamen farklı hadi onu da geçtim bişey beğenir,giyer bana sorar güzel desem kızabilir çünkü aynada görünce kendisi beğenmemiş olabilir ben kafamdan sallıyor olurum o yüzden kızar,ben beğenmedim desem kendisi bağenmiş olabilir ama ben güzel değil dedim diye yine kızar çünkü ben kötü oldu deyince kendi beğense bile almaz!Yani tek şansımız var o da ikimizin birden beğenmesi ya da ikimizin birden beğenmemesi ama dedim ya zevklerimiz çok farklı diye o yüzden bu tek şans da ortadan kalkıyor!offffffffffffff  yaaaaaaaaaaa  ne yapcam ben ,her  ihtimalle de laf yiyeceğim azar işiteceğim!Tek yapabileceğim şey yüz mimiklerine bakarak beğenip beğenmediğini anlayıp ona göre aynı fikirde olmaya çalışmak.
Kocasını amma da kötüledi bu kız diyorsunuzdur belki ama seviyoruz diye her halini de beğenecek değiliz yaaaaaa  öyle değil mi:))
Bursa da yaşayan arkadaşlar yarın korupark ya da kent meydanı alış veriş merkezlerin de kavga eden bir çift görürseniz(ki yüksek ihtimalle kavga çıkacak:p) o biziz lütfen ayırmak için araya giriniz ya da vazgeçtim girmeyin karı koca arasına girilmez değil mi amaaaaaaa:)))
Bana şans dileyin yahu buna çok ihtiyacım olacak valla

Hiç yorum yok: