1 Aralık 2010 Çarşamba

HERKES GİDER MERSİN'E BEN GİDERİM TERSİNE...

Merhabalar arkaşlar herkes gider mersine ben giderim tersine lafı tam benlik benim için söylenmiş sanki.Çüüüüüüüünküüüüüüüü   ben çok inatçıyımdır,kolay kolay beğenmem hele herkesin beğendiğini hiç beğenmem annem "ne tuhaf bir kızsın sen " der hep .Beğendiğimi almam  bile zordur benim ve yine bir annemle alışveriş savaşındayken söylemiştir bu lafı bana düşünün kadını ne kadar çileden çıkarmışsam  artık!Hele teyzem,benimle çarşıya gelmemeye yeminlidir kadın düşünün bakalım yemin etmeye varacak kadar kadını çileden çıkaran kim?tabiiiiki de beeeeenn bir kaban almak için 6 saat mağaza  mağaza dolaştırıp hiçbirini almadan gelince son mağaza da kadıncagız az kaldı beni mağazanın merdivenlerinden yuvarlıyordu,yorgunluktan 2 gün kendine gelememişti kadıncağız  ve aynı strese şimdi de kocam giriyor!ZAVALLICIK  ama onun da imdadına aysuncuk yetişiyor o da benim gibi alış veriş manyağı bir arkadştır çok severim kendisini bütün gün bizi koruparka bıraksınlar yemek yemek bile aklımıza gelmeden akşama kadar gezeriz o kadar yaniiiiiiiii
  Neyse gelelim asıl konuya herkes tayt aldı giydi eskitti ben daha geçen kış alıp giymeye başladım çünkü  beğenmedim ya da kendime yakıştıramadım yani ben alıp giyene kadar neredeyse modası geçiyordu;)))
Sonra da herkes kot görünümlü tayt aldı(jegging)ben yine beğenmedim diye almıyordum kiiiiiiii  şimdi bir jegging aşkıdır gidiyor bende ama aradım taradım istediğim gibi yanları dikişli tam kot görünümlüsünü bulamadım hadi bakalım bana güzel bir jegging bulalım el birliğiyle yoksa bu alış veriş stresiyle kocam bana daha fazla dayanamayıp isyan bayrağını çekecek yani yuvam söz konusu buna bir çare bulmak lazım!Nette biraz araştırdım ve istediğim modeller yurtdışında yaaaaaaaaaaa ne yapsam biraz da ebay da gezinip oradan mı getirtsem!Ayyyyyyyyyyyy  ben iyice kafayı yedim bulmam lazım yaaaaaaaa   aş eriyorum sanki:))))







Çok güzeller değil mi........Buna benzerlerini buralarda görenler acilen bana bildirsin bir an önce benim olmalarını istiyorum çünküüüüü!Ben gidiyorum arkadaşlar biraz daha nette dolaşayım belki bulurum byeeeeeeeee

Hiç yorum yok: